ترجمه مقاله بررسی کلی انسولین گلارژین

دسته بندي : کارآفرینی » صنایع دارویی و پزشکی
توضیحات:
مقاله ترجمه شده بررسی کلی انسولین گلارژین، در قالب فایل Word و در حجم 15 صفحه، به همراه مقاله انگلیسی چاپ شده در سال 2002.


فایل موردنظر شامل یک مقاله مروری ترجمه شده پیرامون انسولین گلارژین است. عنوان انگلیسی مقاله An overview of insulin glargine می باشد که در سال 2002 در ژورنال (DIABETES/METABOLISM RESEARCH AND REVIEWS) منتشر شده است. این محصول دارویی در سال 2000 تایید سازمان عذا و داروی آمریکا را دریافت کرد و با نام تجاری لانتوس روانه بازار مصرف شد.

عناوینی که در این مقاله بدان پرداخته شده است شامل: چکیده، مقدمه، توسعه انسولین گلارژین، فارماکودینامیک و فارماکوکینتیک انسولین گلارژین، انسولین و فعل وانفعالات گیرنده IGF-1 ، مطالعات بالینی، ایمنی، مقرون به صرفه بودن تولید و در نهایت نتیجه گیری می باشد.

بخشی از متن ترجمه:
انسولین گلارژین یک آنالوگ انسولین انسانی ابتکاری، با اثر طولانی مدت است که در مشخصات فعالیت میانگین آن دارای هیچ نقطه اوج مشخصی نمی‌باشد. بر  همین اساس نسبت به انسولین سنتی با اثر طولانی مدت مانند انسولین NPH، ، به میزان بیشتری مشخصات فیزیولوژیکی ترشح انسولین‌پایه طبیعی درون‌زاد را، تقلید می‌نماید. همان‌طور که از یک انسولین پایه با رضایت‌مندی بیش‌تر انتظار می‌رود، مقایسه آزمایش‌های بالینی انسولین گلارژین با انسولین NPH نشان می‌دهد که هیپوگلیسمی شبانه کمتر شده، سطح گلوکز خون قبل از صبحانه بهبود یافته، یا هر دو مورد با هم اتفاق می افتد. علاوه بر این، هیچ گونه موارد نگران‌کننده‌ی ایمنی در مورد انسولین گلارژین گزارش نشده است. بنابراین، انسولین گلارژین اولین پیشرفت عمده در درمان با تزریق انسولین پایه برای افراد مبتلا به دیابت نوع 1 و نوع 2 در طول مدت بیش از 50 سال را ارائه نموده است.
دسته بندی: کارآفرینی » صنایع دارویی و پزشکی

تعداد مشاهده: 23790 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx + pdf

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:206 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word ترجمه مقاله به همراه فایل pdf مقاله انگلیسی